Custom Regie heeft van de zomer gebruik gemaakt om zijn « Selling Qualified Audiences Solutions » aanbod te herformuleren op drie vlakken:
Het eerste luik omvat de magazines: 3 nationale oplossingen (Big Wraps Shoppers, Men, Women) en 7 gespecialiseerde oplossingen (PUB, Betv, Thomas Cook, Neckermann, Pegase, Avocats de Bruxelles en Mediamarkt)
Het tweede luik mikt op digitaal: 2 b2b-oplossingen (PUB.be en PUB News) en 7 B2C-oplossingen (Sodexo.be en sodexo.lu, thomascook.be, Neckermann.be, pegase.be, Express.be, 3suisses.be). Het derde luik bestaat uit brand integration : PUB Breakfast Sessions en Droh!me Melting Park (Renbaan van Bosvoorde)
Daarnaast werd er ook een volledig nieuwe website gecreëerd (concept Bernard Thiry). Custom Regie werd opgericht in 2010 door Thierry Magerman en is een onafhankelijke regie gespecialiseerd in de verkoop van « tailor-made » mediaoplossingen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]